تحولات منطقه

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران حق دارند که از من ناراضی باشند چون آن عملکردی که مدنظرم بود را نتوانستم به نمایش بگذارم.

آزادی: هواداران حق دارند ناراضی باشند/ از استقلال جدا نمی شوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا آزادی در پایان دیدار با تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: هواداران حق دارند که از من ناراضی باشند متأسفانه عملکرد خوبی در نیم فصل نداشتم.

او ادامه داد: هواداران دوست داشتند که من گلزنی کنم اما با توجه به شرایطی که رخ داد به من کمتر از سایر نفرات بازی رسید و نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم. هجمه ای که به بازیکن وارد می‌شود باعث خواهد شد که تمرکز لازم را در زمین نداشته باشد و امیدوارم که شرایط برای من بهتر شود و عملکرد خوبی در ادامه داشته باشم.

آزادی در رابطه با جدایی از استقلال گفت: نه من قصد جدایی ندارم و هر تصمیمی که سرمربی بگیرد از آن تبعیت می‌کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha